söndag 7 februari 2010

För kort

Helgen alltså, för kort. Tiden går för fort...
En mycket bra helg i alla fall.
Jag gillar bra helger.
En bra start var riktigt bra fredagsmys. Med popcorn, grönsaker o dipp, glass med jordgubbar, godis, räkor o hummer med aioli o vitlöksbröd.
MUMS!!!

Lördag började med brakfrukost för att dyka go på Eriksdalsbadet o plaska. Jätteskoj!
Och för er alla som nog inte vet det, så heter det Rutschkana, och inte Rutschelkana!

Jag menar vad är en Rutschel???

Oki. Fortsatt mys med god middag a la Sture o lite gott rött vin.

Igår var vi och åkte skridskor i kungsan. Supermysigt. Hade med oss varm Choklad o smörgåsar.
Mys!

Sen på hemvägen föreslog min kärlek att vi bara skulle hem och vända för att äta ute. Sagt och gjort, vi tog oss till Båten o intog en alldeles fantastisk middag. Mysigt och gott, dessutom kändes det jättelyxigt eftersom det inte riktigt är en vanlig företeelse.
Kanon helt enkelt!

Och nu sitter jag har på tunnelbanan, supersen för att klockan inte ringde när den skulle. Illa.

Nä, nu ska jag luta mig åt sidan, o blunda lite... Ska försöka att inte dregla på nån.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar