måndag 8 februari 2010

Konstigt

- när man skriver ett inlägg och klickar iväg det ut i CyberSpace för att sedan upptäcka inläggets icke-existens.
Då har man lyckats med konststycket att logga in på den 'andra' bloggen från förr.
Ja, det är just KONSTIGT...

Hur som helst så ska jag försöka hålla mig sådär positiv och glad som jag ju oftast är annars.
Nåt annat Tjänar ingenting till...

Nobody likes a gnällis, don't be one!

Javisst är det så.

Idag känner jag mig pigg och glad.
Jag kunde lika gärna varit bitter över ett par grejer, men jag väljer istället att se situationen från en lättskådlig vinkel (kan man skriva så?) och tar dagen som den kommer.
Bra va?!

Jag kanske också skulle börja föreläsa om sånt här dravel...
Men det orkar val ingen lyssna på?

Nä, nog om mig.

Nu kliver jag go på jobbet och sätter ribban i årets Vinter OS. :)

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar