söndag 14 februari 2010

♥ Kärlek ♥

Idag är det Alla ♥ dag

C jobbar hela dagen idag.

Vill tillägna det här inlägget Min Älskling Christofer.
Vi har våra motgångar men i slutändan är min kropp ändå alltid fylls till bredden med kärlek till dig.
Jag älskar dig



Vi firade igår.

Tyvärr hade hela dagen nästan gått innan vi pallrade våra lata arlsen ner till Coop för att handla gott.

Köpte 1kg räkor (!), vitlöksbaguetter, ost, päroncider (var lite småbakis så nåt annat hade inte gått ner), grönsaksstavar och dill och gräslöksdipp samt lime aioli.
MUMS!

man blir inte jättemätt, men jiiivlar vad gott det var.

I takt med en värdelös omgång av Melodifestivalen åt vi.

Det var en bra dag igår.
Mycket tankar som jag satte på paus just för att kunna njuta.

Tankarna från i fredags blev såklart bättre av lite vin och bra sällskap.
Men för att inte skriva för mycket såhär på alla hjärtans dag vill jag bara säga att ilskan inte är hela utredd.


Men nu ska jag ta mig en dusch och åka mot Söder för en fika med Dude.
En "ensam" men väldigt bra man må jag säga.
Ja alltså han är ingen loner, han är bara singel och kärlekstörstig :)

Så.

Tills den här dagen förmodligen är passerad säger jag: Happy Valentine

inläggets låt måste få bli:

Love is all around - Wet Wet Wet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar