söndag 14 februari 2010

Glad

Ja.
Jag är inte arg längre.
Så. Då var det slut på gnällandet.

Däremot så vill jag ha en fortsättning på det som den här helgen har givit, nämligen kärlek, närhet, ärlighet, mys... Ja ni vet, sånt där som JA egentligen är en självklarhet men som jag av någon anledning ofta måste be om eller inte får alls. Se bara på tiden före C. Med Mr S, Fina Mannen o allt vad jag kallade dom.
Haha, att jag hade smeknamn på dom allihop o ni blogglärare hade koll på vad det handlade om. Duktigt tycker jag :)

Ok.

Jag får helt enkelt fortsätta skriva senare.

Nu ska jag påbörja en ny och FRISK vecka på jobbet.
Ville mest bara meddela att jag är gladare nu... Men att HEY, var är världen på väg. Återkommer om det senare oxå...
Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar