fredag 12 februari 2010

konstig känsla

Jag hade tänkt vara kärleksfull idag.
Göra nåt fint för min man som förmodligen är trött.
Känner inte riktigt för det längre...
men...



hade tänkt mig nåt sånt där riktigt hemmamys, avstängda mobiler osv.

men just nu kan jag känna lite som Blondinbella, inte att de både sitter vid datorer utan att jag görna skulle vilja fly till ett land där man kan leva lite isolerat, utan mobiltelefoner och internet.
Varför ska Sverige vara så j*vla uppkopplat och digitalt?
Se bara på F a c e B o o k... vilken ångest den sidan måste ha gett.
Sen kommer alla nummerupplysningar osv... det finns inget stopp.
Snart kommer vi kunna ha privata satelliter uppkopplade med kamera på varenda människa vi känner för att hålla koll på vad de gör.
Jag blir knäpp.
Jag kanske är knäpp redan, men ok, jag blir knäppare.

Ok...

Det är inte jag som är knäpp.
Det är allt runtomkring som gör mig knäpp.

nu har jag nämnt ordet k n ä p p 6 ggr på 9 rader i inlägget.
Inte ok.
Dags att lägga locket på och låta ilskan koka över så att det blir nåt kvar tills den ska ut ur kroppen på riktigt...

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar