torsdag 18 februari 2010

Thats what she said

En kommentar!
Såg ni?!
Det fanns en kommentar i det förra inlägget!

Ok.
Anledningen till att jag är så överförtjust är att inte själva kommentaren i sig, utan att det faktiskt är någon som kommenterar :)
Tack Drew!

Till er andra,
Jag tycker om kommentarer.
Det är trevligt att veta Att ni läser och vad ni tycker om det ni läser.
Men, nog om detta.

Jag sitter... wait for it... PÅ TUNNELBANAN.
Otippat va?

Öppnar idag. Skulle ha klivit innanför dörrarna på jobbet för 5 minuter sedan men eftersom SL inte tror på väderflickan i TV så hade de inte en susning om all snö som kommit inatt.
Därav kör tågen uber-långsamt.
De lyckas inte för stanna i tid på alla stationer så stackarna som stod där fick stå kvar...

Men.
Nu är jag alldeles strax framme.
Tur att jag öppnar med en kollega som alltid är på plats supertidigt.

Well.

Fredagsmys ikväll med mitt hjärta + en halv.

Imorn middag på Gondolen.

Nu jobba.

Mossa mossa

1 kommentar:

  1. Klart jag läser måste ju hålla koll på dig när vi inte ses så ofta ;) Men du! Ha en super helg!! PUSS OCH KLÄM!

    SvaraRadera