lördag 6 februari 2010

Bada

Igår var en härlig Fredag.
Började med en relativt bra dag på jobbet, åkte hem och mötte upp bonusfamiljen i Farsta Centrum.
Min älskling hade handlat gottis till kvällen.

Vi lagade köttfärssås och spaghetti tillsammans med ½-an.
Mysmiddag med tända ljus.

Sen vill jag nästan utdela diplom i FREDAGSMYS till mitt hjärta.

Glass med jordgubbar, popcorn, grönsaker med dipp (som jag varit sugen på i flera dagar), godis-godis-godis...
Sen när 1 av 3 skulle sova började han greja i köket.

jag fick inte komma in och absolut inte se vad han höll på med.

Så kom han med tallrikar och Limeaioli...
Jag tänkte hmm... nåt gott är på ingång...

Då kommer "Skaldjursplatån", Räkor och Hummer.
M-m-m!!!

Göttans.


Mindre gott vitt vin, som jag valde.
Allt annat var kanon.

Eriksdalsbadet idag.
Badaaa!
Puffar är bra har jag hört!


Imorn ser jag fram emot en mysig skridskodag!
Varm choklad och medhavd matsäck.
Myyys

Mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar