onsdag 10 februari 2010

Det är...

... synd om mig!

Ja faktiskt.

Optimist som jag är så trodde jag ju givetvis att jag skulle kunna sova av mig febern och gå upp och jobba imorse.
Men icke.

Febern var högre och det kändes (känns!) som om en tjock liten gubbe flyttat in i min hals och sträckt ut sig på tvären.
Inte skönt.

Så med ont i halsen och feber kunde jag ju inte jobba...

Istället har jag legat i sängen fram till 12-snåret, då flyttade jag ut till soffan och tittade på TV-shop.
Totalt värdelöst att vara hemma på dagen.

Orkar ju inte direkt göra någon nytta heller.

Släpade mig ner till Coop nyss och köpte Vaniljyoghurt och avocado.

Har mixat mig en Smoothie med hallon, jordgubbar och banan.
Mums.
Och så nyttigt.

Preppar med Strepsils och Alvedon också.

Kanske kan vara tillbaka på jobbet på fredag om jag får i mig vitaminberna nu =)

Nä,
Nu ska jag ladda batterierna med smoothie, avocado, té och Paradise Hotel.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar