tisdag 9 februari 2010

38C

Ja...

Nu är det ändå dags för mig att tycka synd om mig själv.
Bara för att jag började den här dasgen så underbart bra, var pigg och på bra humör imorse när jag anlände jobbet.

Ut i snön för att förbereda och genomföra s.k. Vinter OS med barnen.
Superskoj.
För alla =)

Jag kände mig lite rusen efter lunch, men det är iofs inget ovanligt.
Men allt eftersom tiden gick så kände jag mig mer och mer hängig.
Tänkte att det lunde bero på dålig sömn i helgen och full rulle på morgonen.

Men nu efter en fika med Low och Helena och en sväng på stan känner jag mig helt urvriden på energi.
Positiv som negativ, det finns ingen.
Känner mig mest likgiltig.

Skulle mest av allt behöva en stor kopp varmt härligt Chai-te med honung, en stor kram och massor med Kärlek.
Synd bara att det inte är någon hemma att ta hand om mig ikväll.
Mitt hjärta har begett sig till andra sidan stan för att gå på någon invigning av ett nytt hotell.
Hoppas han ommer snart ändå.
TYCK SYND!!!
=(

ok...

får väl koka lite té till mig själv då.

och sen en stund på American Idol.
Det kanske gör mig lite gladare åtminstone.

Mossa mossa

ohh..
jag är trött på blogspots layouter, så om någon har lite tips till mig så blir jag superglad.

Byeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar