fredag 12 februari 2010

Start 07.00

Jag börjar bli bitter.
För inte fan får man nån hjälp med tvätten här inte.
Nej nej...

Jag är så upp-över-öronen-förbannad/besviken/ledsen/arg... ja jag finner inga egentliga ord.
Behöver skriva av mig och sen andas en stund för att sedan skrika som en vildvittra i någon timme tills jag somnar av utmattning.
Typ så känns det...

Finns inget annat än bloggen att vända sig till när man är såhär frustrerad.
Vänner blir så oroliga.
Jag är arg, ok...
... eller vad man nu ska kalla den här känslan som jag har i kroppen.

Senare idag kommer det bli rätsida på mina känslor i kroppen.
Då skriver jag mer.
Tills dess får ni hålla till godo med något som gör oss(i alla fall mig) lite gladare
(orginalet)



ps. det är inte tvätten som gör mig frustrerad om ni tror det...glömde jag skriva att jag är arg??? ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar