tisdag 16 februari 2010

All we need is Kärlek

Jag har återigen lyckats publicera ett inlägg i fel blogg... Så nu när jag skulle skriva dagens hopp om lycka så insåg jag detta och ger er lite tid att smälta händelsen och chansen att läsa inlägget

Ok.
Först och främst vill jag bara meddela att SL inte kan klockan.
De verkar inte heller känna till det kalla klimat och väderförhållande som vi stockholmare måste genomlida varje dag.
Så. Nu när det är yttrat så ska jag inte vara bitter mer ikväll.

Har spenderat min eftermiddag och kväll med två fina människor som jag är extra glad att ha i min närhet. Dotti och Wentzel.
Iofs så gick jag en sightseeing-tur runt Hässelbys gator för att, snål (fattig?) som jag är posta de sista inbjudningarna till mitt Kalas. Ja jag fyller ju 25 och det ska man tydligen fira... Detta tog nästan en timme, men SEN blev jag bjuden på kaffe och mat. I like.
Jag och Dotti kom även fram till att vi inte dricker vin tillsammans men att det kommer ske en drastisk förändring på den fronten.
Bra säger jag!

Nu har jag spelat TP, en halv omgång. Det är roligt med brädspel! Man blir lite mer bildad för varje gång :)

Sitter på tunnelbanan, sugen på att sätta i mig något riktigt gott. Bara det att jag varken har pengar eller en öppen butik att länsa...

Åker väl hem och lägger mig med en varm man istället.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar