fredag 19 februari 2010

Tidigt

Äntligen Fredag!
Ja faktiskt.
Man får egentligen inte säga så för att det ju lite säger att man inte gillar sitt jobb.
Men det gör jag.
Man blir bara lite trött ibland.
Därför är det skönt att var fjärde fredag få (öppna förvisso) sluta 13.
Det är så underbart att kunna gå så tidigt.

Idag har jag unnat mig ännu en sista minuten till Solarie-öarna.
Vill vara fresh till festen.
Så skönt att sola, synd bara att man precis hinner slumra till o så slocknar skiten. Men det är som sagt skönt sålänge det varar.
En kollega försökte läxa upp mig i att det ju absolut inte är nåt bra.
Att fusk-sola.
Men numera finns det väl inte många saker som är hälsoriktiga?!
Nä, just det! :p

Gud vad jag pratar strunt idag.

Dags att varva ner.

Tunnelbanan står helstill, fortfarande snökaos.

Inga kommentarer

Nu ska jag power nappa

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar